Masa Itu Emas

Daftar Keahlian

Rehat sat

SaHaBat DaN KeNaLaN

Ahad, Mac 07, 2010

Salam

Lama jugak aku tak menulis sebab masa banyak dihabiskan bersama Facebook..

Dan kali nie satu permulaan baru bagi aku untuk kembali aktif menulis... Aku menulis bukan kerana nama..Aku menulis demi kepentingan Agama...BAngsa dan Negara..

Sedar tak sedar bangsa kita yang seagama telah terpecah tiga..Untuk kita terus berkuasa kita perlu mendapatkan sokongan bukan bangsa kita..

Kenapa perlu kita yg seagama dan sebangsa berpecah..Perpecahan yang berlaku hanya disebabkan keinginan memilikki kuasa..

Sedarkah kita yang bangsa kita masih jauh ketinggalan dalam banyak pekara..Sedarkah kita yang kini kita dipertoton dan ditertawa kerana pergolakkan sesama kita dalam memperjuangankan agenda yang belum tahu hala tujunya sama ada untuk rakyat atau kepentingan sendiri..

Wahai Bangsa ku yang seagama dengan ku..BAngkit lah dari tidur mu..Kembali lah kita bersatu..Mempertahankan Bangsa MElayu dan Agama Islam agar terus berkuasa..

Lupakan perselisihan faham dalam perjuangan..Rapatkan saf kepimpinan untuk membentuk sebuah perjuangan yang mana boleh Bangsa kita bersatu bersama..

Ayuhlah Bangsa ku..Masih ada masa untuk kita bersatu..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Golongan munafik BUKAN dikalangan bangsa kita mereka adalak Puak-puak yang tidak patut berada dalam rumpun bangsa.

Pua-puak munafik ini tidak kenl bangsa....bangsa cuma DANA untuk memiliki kuasa.

Apakah kita perlu bangsa yang sedemikin rupa?

BUDAK CAWANGAN berkata...

Soalanya jika masih berada dalam satu bangsa dan agama kita perlu bersama..bermuzakarah dalam mencari jalan penyelesaianya kecuali yg menjual bangsa dan agama untuk kepentingan diri tu xpayah pakai dah la

KMU